Saturday 24 March 2012

Hey dear, listen! :)


Okeyy, dalam masa terdekat ni, saya rasa bukan saya bunuhdiri, tapi saya bunuhorang. Subhanallah, mintak simpang okeyy. Saya lapar ni, someone help me please. Kang takpasal, saya jadi raja bersiung. Habis semua orang saya makan. Eh yeke raja bersiung cenggitu, bukan dia nak darah orang jeke? Pepandai je saya ubah cerita orang kan? Huhu. Hari ni hari ahad dah. Jyeahh, kemon sayang cepatlah rabu. Say hello to Kuantan now. Excited okey. Biarlantak =='

Rumate saya dah balik semalam so saya sangat lah sunyi. Bagaikan pungguk rindukan bulan. Cewahhh, takbole blah, huhu! Jiran saya esok pulak balik. Alahai, jawabnya lonely lah saya. Jangan tanya siapa kalau esok muka surat depan berita harian tajuk besar 'SEORANG STUDENT MATI KEBOSANAN'. Hellyah! Bengong je kan. Sumpah saya bosan, insyaallah esok saya heret cargok bawak saya jenjalan bintulu. Heret? Sangat kejam, saya bukan pembunuh upahan pun >,< 

Ade satu tempat yang saya teringin nak pergi. SIMILAJAU. Saya pun taktahu tempat ape tuu, tapi ade orang kate ade buaya kat situ. Kira macam tempat rekreasi kott. Takpe, yang penting enjoy je, huhu! Tetiba teringat something. Ade orang tanya saya *kau tergugat ke dengan aku*. Hello sayangku, kalau hang punya muka natural beauty ka, boleh tahan lahh aku nak tergugat ka dengki dengan hang. Muka foundation sekilo. Kejadah aku nak tergugat. But now, aku rase bebas! Huh, taktahu ape motif bebas. Haha --' And fyi, aku tak geledah privacy kau pun. Aku just share ape yang patut. Aku hambek ape yang ade je. Ibarat, kecil tapak tangan, nyiur aku tepek kat muka kau! Okeyy, hentam kromo je tuu. Nvm, yang penting kau dapat apa yang kau buat sayang!

Bosan lahh saya nak cakap pasal 'kesayangan' je. Itulahh jawapan and tutup kes okeyy? Bubye cerita lama. Okeyy now bukak buku baru. Iaitu saya sangat lahh taksabar nak sampai semenanjung. Pelahap mcd yang penting, itsokeyy nurjuhaitiesudisman. Taklama jelagi kan. Nanti pelahap lahh kau sampai muntah jelanak. Tapi, saya dah mula rindukan kawan2 saya. Lambat lagi nak jumpa, hampir mencecah 3 bulan. Hamboi ayat, layan kan je. Klahh, saya nak cari makanan. Babai handsome!








NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: