Wednesday 21 March 2012

Give the rest :)



Assalamualaikum. Dah lama sangat saya rase saya tak bercerita panjang berjeler sampai nak muntah darah korang baca kan? Sampai dah boleh buat peta dunia akibat kebosanan. Kfoine nampak sangat tipu sunat ken ken? Cakap macam diri tuhh retis je, heheuww -,- Setelah bertungkus lumus memerah otak semasa minggu final, dengan dibelenggu perasaan takut, stress, meroyan dan segala macam perasaan yang timbul. Akhirnyaaa, 7 papers done, alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Jyeahhhhh, clubbing jum? Bergurau, hee. Maknanya tarikh untuk sampai ke tanah air semakin hampir. Takboleh belah tanah air, bajet belajar OVERSEA je ork? Haha, saya belajar kat UPM Kampus Bintulu untuk pengetahuan semua. Kalau taknak tahu pejam mata sambil baca. Pun bole =,=

Lately sangatlah merindui mak ayah dan adik saya. Seriusly saya selalu mimpi yang saya kat semenanjung dah. Tapi bangun2 rumate kat sebelah. Hampeh je ork! Pftttt. Takpe, saatnya akan tiba. Pejam celik pejam celik dah sampai Kuantan tanah airku, tanah tempah tumpah darahku. Bosan je kan? Kfoine >,< Daripada bulan 11 saya kat sini then hujung bulan 3 baru nak balik, memang nak meroyan ouhh rase, haha! Tapi bila dah sampai Kuantan, saya yakin saya akan merindui waktu pagi yang sangat heaven di bintulu. Waktu subuh sangat cantik kat sini. Bermulanya terbit fajar, sehinggalah terbenamnya matahari. Sunset kat sini adalah anugerah yang tidak ternilai, seriusly kagum dengan keindahannya. Cantikkk :)

Bila sampai lcct nanti, saya nak tarik dia pergi mcd dulu, Saya tahu dia pun rindu mcd. Kan handsome? Cepat mengaku, kalau tak saya cabut bulu kening. Auw auw sweet ken? Bukan sweet, gangster ork saya. Dia pun dah terbiasa dengan keganasan saya. Kfoine tutup pasal mcd, tak sampai sebulan saya akan manjakan perut saya dengan segala jenis macam makanan especially masakan mak saya. Sangat merindui ituu. Tadi pagi mak saya mesej saya, dia kata dia tengah makan roti canai. Okeyy ma, boleh pos sekarang untuk kakak, lapar. Grrr! Klahh, saya telan meggie, blurpp sampai kenyang, huhu. Kboi! Nanti saya hupdate pasal nikah khitbah pulak okeyy. Good night sweeheart :)




NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: