Wednesday 25 January 2012

♥ ouh Putra Camp yang gorges ♥


assalamualaikum semua . dah lama saya tak hupdate entry , rindu lettew kan ? cepat mengaku , takpe saya paham , heheuwwww mengada kan . serius kali ni bukan takde idea nak bercerita tapi terlalu banyak gambar yang hendak saya tunjukkan . tengok atas tu , gambar saya takde , tertanya tanya tak ? saya tengah pengsan kott . kalau nak tahu 2x saya pengsan kat sana and 1x kali saya tergelincir masa night walk , so 3x lah saya didukung oleh hero saya , wahh heaven , auw auw jangan jeles okeyy . maaf sayang , saya tahu saya berat :D . ape sebab saya pengsan tak bole kasi tahu , huhu . best whoaa kem ni , serius ! semalat cuci mata okeyhh .


 yang ni blasting the bomb . kena letak bekas yang berisi cat kat atas sekali , memang tak tinggi langsung kan kan ? haha . konon berhati hati , last last semua kena cat . and sangat la heaven bila cat tuh tak tanggal pun kat pakaian , tip top lahh , huhu .


yang ni pulak silent arrangement . semua kena senyap , pakai isyarat yang macam macam jenis da keluar masa nihh . kena susun ikut sape paling tua sampailah sape yang paling muda . korang dapat bayangkan tak betapa hard situation kitaorang masa nihh . dah la sempit . hah profitlah budak laki , takde care lain , pegang tangan , langkah ikut belakang , depan . semua itu terpaksa okeyy , maafkan saya incik handsome . jangan risau saya setia , saya sayang awak sorang je , huhu gedik norr .


yang ni pun sama naik hard situationnya , bapak arhhh . nama dia spider web . sepatutnya spender web sebab susah nak mati okengg , haha . takde yang lagi hard ke nak bagi kitaorg pakcik misai oii ? senyum siket . tak bole langsung kena tali tuh kiri kanan depan belakang , giler babeng ork ? semua permainan macam takde batas je laki perempuan . opss :)


ni antara fasi kitaorang . teddy bear saya pun ada ? dia pun fasi jugak okeyy . ohmyy jangan risau , dia tidak pilih kasih . dia layan semua sama je . sayang , ohsem bila muka macam tuhh , omeyy sangat okengg . muahh siket  ♥





nampak tak muka senyum sampai telinga , kfine first time flying fox memang lah selok . memang tak ahh nak takut bagai , haha .




yang sebelah kiri tuh telur katang , separuh masak . sape yang nak body ketak ketak bole la cuba , fuhhhh ~ memang kompem aku bole hidup dalam hutan kalau khemah dengan group saya nihh . masa nihh ikhtiar hidup sebenarnya , dapat telur , kentang 4 biji 1 batang lilin tapi kitaorang semua sibuk terkam cempedak masa tuhh . muka kebulur jarang dapat buah . atoto kesian kan kami , macam seplohtahon tak dapat buah , ma kakak nak balik , waaaaa ! kenyang serius wehh , rambutan and rambai pun kitaorang rembat ajerr , memang tak makan saman sorang sorang . budak laki yang ambek and macam biasa budak perempuan kaki melantak ajerr kerja sebab tu saya tak kurus . so jangan salahkan ibu mengandung , kfine taksabet langsung , hadoiii :')













itu saje . nak tengok gambar banyak banyak pergi kat fb okengg . beratus ratus ada kat situ , bole tengok sampai muntahh . jyeahhh #


NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: