Wednesday 23 November 2011

OMBAK RINDU



Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Hidup tanpa dia di sisiku

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat KAMU kala dukaku
Namun hanya kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya 'tuk cintaku

Malam kau bawala rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia dihatiku
Hanya mampu berserah
Moga cahaya itu tiba

______________________________________________

salam , harinihhh macam tak banyak pun nak cakap . nak ajak menyanyi lagu sedih boleh tak ? alala bole lahhh . heheuwww   =,= rasa macam nak kasi penampar free je kan . ouch , sakit tao :)
okehh macam nihh sebenarnya . cewahhh sesi luahan perasaan . ada saya keysahh ? ini saya punya blog , so kira macam diari saya , suka hati saya lahh kan nak tulis ape . haha langsi dah kan . maaf sweetie . SUMPAH aku rindu kau okiesss . haha ayat kalah anak tansri , sabet ke ? tett =,= aku harap kau baca entry aku kali nihhh . setiap hari aku teringat kau okehh ? kita dah jauh sayang . aku rasa nak fly sekarang jugak tapi apa aku bolehh buat . flight aku dahh booking . aku hanya mampu tersenyumm dan berdoa supaya aku masih berkesempatan melihat wajah kau macam selalunya . walawehhh , aku stalkerr kau okengg sweetheart  . sayang , doakan aku selamat sampai ke UPMKB . aku dapat rasakan perasaan kau macam nihh jugak kan . aku yakin yang tuhh . aku harap aku mimpikan kau malam nihh sebab aku sangat merindui kau . setiap saat , sayang dan rindu aku cuma milik kau handsome . aku takmampu nak telan sorang-sorang . aku nak kau tahu apa yang aku rasa sekarang . aku yakin aku tak bertepuk sebelah tangan . TAKECARE handsome ILOVEYOU sweetheart #




NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: