Sunday 27 November 2011

back to normal ♥


muahh sikek kat awek cun nihh ;) manis kan dia ? macam gula-gula , auw sayang awaklahh . okiess korang mesti dah tahu mana tempat nihh kan ? macam tak biasa je nyah =,= maaf miss over mintak sepakan percuma .

masa nihh kitaorang jalan-jalan THE MINES , yelahh sementara masih berada di semenanjung , hee . punyalahh jalan sesak , tunggu bagai nak rak . cair makeup . okefine tipu je , tak pakai bedak 5inci pun sebenarnya , natural gituhh . heuwww sampai z , haha . aku cuma mampu cuci mata jelah kan sebab poket macam dah kurus kering je , kesian incik poket saya . itulahh , tima ada duit kemain lagi borong sakan satu malaysia . amekaw sekarang telan air liur sampai kering jelahh .



okefine jahat , masa mak aku tengah nak pilih baju untuk adek aku , aku pergi tarik dia then snap terus . sporting habis okengg mak aku , jangan jeles melampau yerr . nanti korek hidung selet kat awak , heuww pembersih amat saya kan . dahh habis jenjalan tuhh semua balik then terus terlentang tak sedar diri . sebab keesokan hari masing-masing kena tongkat mata bangun awal semata-mata nak hantar aku kat lcct . thankyou semua , sayang sangat okiess , dah jangan tanya lagi saya sayang ke tak . auw jangan tanya saya mandi ke tak sebab saya bangun lambat macam kekura , padan lah muka , sape suruh berjaga sampai pukul 1.30 pagi kan , padah kau ! okelahh bersiap sedia , hambek semua barang masuk dalam bonet , cop bukan saya yang buat tapi daddy saya yang tolong , see nampak sangat sayang saya pelus-pelus . mintak puji #

walawehh , kelam kabut semua sebab dah pukul berapa masa tuhh , mulalah lari tak cukup tanah kann . dah siap check-in semua , tunggu lahh saat-saat terakhir , oke air mata tumpah lagi , maaf saya tak dapat tahan bila mak saya menangis so bukan salah saya , hee . mak saya cakap --> kakak kuat , kakak kena lawan semua dugaan , ma taknak dengar kakak nangis lagi . okefine takboleh tahan , teresak-esak sampai terhinjut-hinjut badan sekali . biarlantaklah sape nak tengok , sikit tak kesah . masanya dah tiba , dah siap salam semua . YA ALLAH kaki aku macam ada batu je , berat sangat aku nak pergi . aku taknak pandang belakang sebab aku takut aku patah balik then terus lupakan bintulu . aku nangis sepanjang jalan . macam biasa aku memang penumpang terakhir sehingga nama dipanggil . auw glamour sekejap sayang ♥ 

2 jam 10 minit kemudian aku sampai ke airport bintulu , sedihnya aku rasa tapi aku kumpul kekuatan untuk meneruskan langkah aku yang sedia berat tadi . INSYAALLAH dengan azam yang baru . aku tamohh nangis-nangis lagi , aku kan kuat pelus katang . so takperlu lagi menangis untuk perkara remeh , INSYAALAH aku akan sorok kedukaan aku . and now , i want to be a new person .

penat dah taip entry , sekarang nak layan lagu hindustan dengan roomate , jum gelek sikek , haha . kdaa !




NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: