Tuesday 22 November 2011

maafkan saya semua :'(



ASSALAMUALAIKUM . jawab okiesss , tak jawab dosa . heheuwww =,= okehh , kena cakap baik-baik aje sebab nak suruh korang semua jawab salam . heeee bergurau ! terlebih dahulu , aku bersyukur kehadrat illahi kerana dengan limpah kurnianya , aku mampu lagi menulis entry  nihh walaupun keadaan aku tak berapa mengizinkan . maaf , aku bukan mintak simpati , cuma nak kongsi cerita , so jangan salah paham ye sayanggg :)




aku tulis entry nihh pun sebab aku rasa aku dah banyak buat salah dengan semua orang , tak kiralahh aku sedar mahupun tidak . aku mohon kepada sesiapa yang pernah aku sakiti , maafkan aku yerr ? (sambil tersenyum manis) . orang dah buat salah memang macam nihh kan , hee .

kalau ada sesiapa yang nak lempang akuhh , aku redho kalau tuhh buat korang puas dan senang , tapi aku berharap , korang maafkan aku . aku sedar salah aku . especially SITI AISYAH . aku harap kau baca entry kali nihh okiess . actually aku ada sebab buat macam tuhh . yess aku memnag takmatang , itsokeyhh aku terima apa pun yang kau cakap . kau kena bangga sebab aku tulis nama kau besar-besar . mesti tengah melompat kegirangan kan ? cewahh , mintak puji . 

mungkin sebab aku baru 18 tahun , dengan cara aku berfikir , agak singkat . aku pun dah penat bergaduh and cari pasal dengan sesiapa pun ( aku tuju buat semua okengg ) . aku mohon korang maafkan aku kalau pernah tersinggung dengan perbuatan and kata-kata aku . ajal maut ditangan tuhan , aku taktahu bila aku akan pergi . aku rasa aku jauh sangat dengan ALLAH . bila mengenangkan dosa yang aku buat , aku mesti menangis :( MAAFKAN AKU SEMUA .


NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: