Thursday 29 September 2011

ohhh HAZIM OTHMAN , ko memang bangang , sumpah ! haha *


cute kan kami ? welkpp ;p nak muntahh right ? hehe* gambar tiada kena mengena dengan cerita yang sangat menyakitkan hati harinihhh . huh !
assalamualaikum ladies and gentlemen . agak kepenatan macam nak kojol harinihhh . tolong lahh mengerti tapi tangan ni gatal jugak nak menaip naip . euuu , plessss laa haha !


YA ALLAH , sangat mendebarkan pagi tadi . harinihhh semua kos ada presentation BUKU HIJAU . korang ada tak ? kompem takkan ? bhaha sebab UPM je yang ada , jgan jeles ya , auw auw ~ DPNT kumpulan 1 lebih kurang pukul 10.45 present , pehhh memang terbaik kann , aku bukan presenter punn tapi aku rasa nak  terkeluar je jantung aku tadi . kalau tak , bilik mayat dahh kompem aku huni bhaha . presenter kumpulan aku --> MUHAMMAD HAZZIQ , ADIBAH HANUM , HAZIM .


dorang memang terbaik lahhh present tadi , tahniah kepada anda anda sekalian . wink wink *,* okehhh lepastuhh aku heret kaki aku yang entahh bila nak sihat ni gi HEP , takde papepun sebenarnya tapi entahh la , gatal je lebih huhu . lepastuhh ,  lepak kat JABATAN SAINS SOSIAL (JSS) sementara tunggu kelas math pukul 2.30 . ada ke SUGIN kata kelas katt libraray , memang ajaib lahh kan tempat yang memerlukan orang jahit mulut bila dah start masuk dalam tuhh tiba tiba jadi kelas . nampak sangat tak logik kan kan , geram aku nak cepuk kepala dia dua jam tak henti henti . haish , geram saya tau !

okee , rupa rupanya kelas kat BILIK KULIAH 1 (BK 1) . so heret lagi kaki selagi bolehh huhu . lama jugak tunggu . takde pun batang hidung DR. WALTER kesayangan aku tuhhh . so macam macam lahh aktiviti yang tak ada faedah disumbangkan . tangkap gambar lahh , bukak lagu kuat kuat , melalak sampai terkeluar anak tekak . mengom kann kelas kitaorang ? haha . entah macam mana aku bole panggil si HAZIM tuhh gigi kedepan , tet opsss sory ! jahat kann aku , bhaha . memang agak vavi lahh dia kan sebab tarik tudung aku sampai nak tercabut kepala . haish geram tahap dewa dewi aku time tuhh sampai aku jerit kuat kuat --> ajim babi . dua kali jugak lahh aku jadi mangsa tangan dia yang tak berapa nak kuat tuhh . sory ajim , aku memang sengaja kahkahkah !

haha tapi jangan lahh kau risau ajim , ada ubi ada batas ada hari aku cabut gigi kau , biar tumbuh gigi baru nanti . kompem ramai awek ngorat . haha joke je kawan , jgan tacink tacink dengan aku yaww , MAAF YA ! hehe .


haha , nampak tak gigi dia tuhh ? opss sory ajim , sekali lagi joke ngeee ~




NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: