Thursday 29 September 2011

fly to your heart ~


 ^
 |
 |
 mownink , bosannya ! nak study memang lahhh berat je rasa hati ni bhaha . bangun bangun pagi terus penin kepala , nak termuntah pun ada , aku pun tak tahu kenapa lately aku jadi macam tuhh . caitt jangan pikir bukan bukan okee . haha ! haish dah lari daripada tajuk nihh . tibatiba aku mimpi pasal abang kacak yang atas nihh . auw auw giler kann ? huhu .

masa nihh badan dia tak berapa nak ketak haha . tapi takpe , aku tetap suka kau okeee , aku terima kau seadanya . cewahhh jiwang berkarat bhaha .ensem kan dia ? orang lain jgan berani nak suka dia ea , amaran keras ! aku sepak buntut sampai kurus nanti haha . apa ?? muka banyak jerawat ? berlubang lubang ? sikit aku tak peduli wehh korang nak cakap apa , kalau aku dah suka , gigi terkeluar pun aku tak kesahh haha . dia paling paling aku suka masa cerita LAGENDA BUDAK SETAN . cerita tuhh sangat lahh sadis , buat bazir air mata aku jehhh . haha ~ memang sangatlahh katang dia dalam cerita tuhh . tak caya tengok nihh 

|
|
V


tengok sikit pun dahh jelas yang dia katang . huhu ! saya memang suka yang katang katang okee , sebab bole melindungi saya dari semua jenis penjahat kat muka bumi nihh bhaha . sejak pertama kali aku suka dia masa filem I'M NOT SINGLE . lepas pada tuhh m kompem aku akan pergi tengok movie kalau ada FARID KAMIL yang acting dalam tuhh . see , nampak kan kegilaan aku terhadap dia . umur dia dahh meningkat ? so what ? cinta tak mengenal usia oke . haha statement membunuh kann ? dush dush mengom ! bhaha .
|
|
V


see , terbukti ! haha *



berlainan pulak dengan BESTFRIEND aku tuhh (ANIS MASZUKI) . tak habis habis dengan BRUNO MARS dia . apa yang ensem aku pun tak tahu . tak cair punn aku tengok . maybe rambut dia kott buat ANIS terpikat . so ANIS ko kena jugak buat rambut macam tuhh baru sehati sejiwa , bhaha . ANIS sayang aku sudahhh kawenggg dengan FARID KAMIL . kau bila lagi dengan BRUNO MARS ? bodohh kan ! bhaha kau memang gila kawan . SUMPAH aku rindu kau gilerr babi , ngeee ~ nahh ambek photo nihh , tengok sampai terjelanak haha !

|
|
V




NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: