Friday 30 September 2011

lazy *


|
|
V
okee , yang ni sepupu aku . sudah berkawengg and ber-anak 2 yaww . rampingg and bergaya macam anak dara kan kan ? auw auw ~ gambar nihh takde kena mengena dengan yang hidup mahupun yang mati . sajeje nak letak , so jgan tanya kenapa haha*
 

hello . SELAMAT PAGI semua ! <-- jerit kuat kuat sampai terkeluar anak tekak . haha ! bosannya , serius . macam nak lari laju laju dari aras 0 sampai aras 3 and ulang banyak kali , selagi tak tercabut kaki selagi tuhh la ulang . bole takk macam tuhh ? ngeee ~ RUMATE saya sangat semangat study CHEMIS , gud job NURUL SALWANI BINTI ZAKARIA . tapi kau masih tak influence aku untuk folow kau study bhaha ! tolong lahh malas , shuhhhh ! nyah kau dari sini bhaha*




|
|
V

see , comel kann aku tidur ? ngee # bolehh nampak kan kemalasan aku . sudah terang lagi bersuluh haha *


pepagi buta tadi sempat lagi bergayut dengan ANIS even dia ada kem harinihh .tapi taklahh buta sangat , celik lahh jugak kan whaha . padan muka awak ! saya bolehh bersenang lenang harinihh sementara awak menatap incik MATAHARI sampai esok . tahniahh okee ! haha . jangan risau , nanti bole cerah lagi . wink wink ~ sangat membosankan harinihh . sampai RUMATE aku nak muntah hijau dengar aku melalak lalak akibat terlalu membosankan . errr sory sayangg hee *


okee tetiba aku macam happy . giler sewel kott aku nihh haha . harinihh ada ada friendly match . UPMKB  vs BINTULU RUGBY CLUB . aku sokong mana ? musetilahhh UPMKB sebab my hubby ada . okehhh tu yang tetiba aku yang pemalas nihh rajin nak turun padang yang tak jauh langsung dari blok aku . cik bebunga punn turut bersemangat sebab ABG KATANG dia punn main kott . tet ! tak bole bagitahu sapa . nak tahu bakk sejuta . kaya lahh aku kan kalau macam gituhh . untung untung brenti belajar . caitt , dahh merapu saya . hehe *


disini saya ingin mengatakan plus memberi sokongan keras kepada UPMKB . good luck yaww ! main sungguh sungguh incik incik sekalian . especially too my hubby --> ARIF SULAIMAN . insyaallah macam mana pun saya try jugak turun petang nihh . hehe -




|
|
V

aku sendiri tak sure negara mana punya rugby , aku main rembat je . tapi yang pasti aku sokong plus plus plus untuk UPMKB . yeahhh !



NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: