Friday 16 September 2011

aku pikir aku kuat

sakit , sihat , jodoh , pertemuan , mati , hidup semuanya di tangan tuhan . hanya-NYA yang menentukan segala galanya . kita sebagai manusia harus redho dan bersyukur dengan segala kurniaan-NYA
doa --> usaha --> istaqamah --> tawakal 

sukan antara kos ? memang aku dah berniat jahat . malas nak pergi , nak tido kojol je dalam bilik HAHA ! tapi mengenangkan sukan antara kos , aku sanggup pergi demi DPNT ( diploma perniagaantani ) HEE . game first aku BALING SELIPAR . teringat plak mase kecik kecik dulu HAHA . aku pembaling yang kedua last , SUMPAH tak sangka selipar tu bole tumbang . HAHA bangge serius lahh mase tuhh . tak tergambar rase . wink wink ~
:3
tapi sekejap je aku mengecap kegembiraan . semua team aku kena attack . tinggal aku sorang je , memang hard situasion HUHU . capang tuhh attack betul betul kat kepala aku . entah macam mane kaki aku krem plus seliuh huh , damn ! YA ALLAH sakitnya . hanya KAU sahaja yang tahu . betapa aku sedang menanggung kesakitan . mungkin ini balasan yang KAU berikan kepada ku kerana banyak dosa yang aku lakukan . aku bersyukur YA ALLAH sesungguhnya sakit yang KAU berikan dapat menghapuskan dosa dosa kecil ku . aku redho YA ALLAH

memang susah aku nak gerak dahh lepas ni . rumate aku lahh yang jadi mangse . maaf sayang aku bukan sengaje menyusahkan kau tapi kerana kaki kesayangan aku yang sedang kritikal HAHA . pergi tandas pun orang papah , kesian kan kan ? HUHU sies aku bosan duduk dalam bilik . aku RINDU nak hirup udara UPM auw auw ~ __ ^' . tak sabar menanti saat tu . sabar itu separuh daripada iman kan HEHE . pasti ada hikmah di sebalik kejadian .



terimakasih kerana KAU telah mengurniakan aku insan  molek and comel lotehh yang baik hati . mereka tiada gantian . takkan sama walaupun bagi aku ANAK RAJA  :3

thanx to
|
|
V
  •  ARIF SULAIMAN
  • NURUL SALWANI 
  •  ADIBAH HANUM
  • CINDY TRISSHA
  • NURHASLIZA
  • WAN MUNIRAH
  •  NURUL FARHAN
  • MUHAMAD HAZZIQ
  • and semua lahhh

NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: