Thursday 25 August 2011

beruntungnya jadi 'NURJUHAITIE BT SUDISMAN '

memang aku suke update blog lelambat macam kekura kott HAHA ! itu dah menjadi habit aku , mencari idea sana sini , tu yang lembap sikit HUHU .

23/08/11
okehhh , mula mula macam ni . pagi pagi buta lagi aku yang kelam kabot pergi tawaf semua blok perempuan . nasib tak sampai blok laki . BHAHA ! gara gara aku terlupa nak mintak sign je pun , hadoi . agak mengom lahh aku ni . suka buat kerja kelam kabut . tibe tibe rase cam triple loser time tuhh . huh ! macam tak pasal pasal aku kena berlari lari ayam . hudus betul lahhh . mule mule pergi blok I , ketuk ketuk sampai nak tercabot tangan , tiade respon yang menggalakkan . okehhh , memang dah nak tercabot kaki bila sampai blok H . last last aku dapat tahu kalau naik bas tak kantoi dengan pak guard . so aku buat muka rilex walaupun dalam hati gundah gulana HUHU . memang betul , bas tuhh lalu ikut belakang , so kompem tak kantoi la , lega yang amat time tu . HUHU . 

nak sampai kat airport agak lame lahh , nak muntah darah aku rase HAHA . dah sampai airport agak kelegaan lahh aku . tak lama je lagi waktu berlepas . menda alah lepas ni memang buat aku trauma  FLIGHT . kalau lah ada alternatif lain untuk sampai cepat kat KL , memang aku say hyehye  byebye lah kat menda alah tu AHAKX . tapi apakan daya , no choice , terpaksa lahh meredhokan diri . okehh dia dah start gerak , aku pun dah buat preparation . takut takut terjelenak dalam tu . iyakkss memangg aku tasuke mengeluarkan makanan daripada perut aku ni , sayang betul . BHAHA . last last aku tertidur jugak . dekat dekat nak sampai tu tersedar . telinga macam nak tercabut , ni lahh faktor keduaa aku tasuke menda alah tu . nak makan gula gula tabole , kang tapasal pasal aku kena QADAR pose :) 

dahh sampai penin penin lalat aku , SUMPAH serik rasa nak naik menda alah tu tapi terpaksa jugak naik dalam masa 3 tahunn ni , sabor je lahh HUHU . hp aku berdering , sepupu aku yang call ( kaja ) . rupa rupanya dah lama dia tunggu , kesian dia . sampai tertidur tidur . kejam lahh air asia ni buat sepupu aku menunggu HAHA . air asia everyone can delay ! setibanya aku kat rumah long , agak kelegaan . yelahhh , penin FLIGHT tak hilang naik pulak kereta , gempak lahh kan kan ? aku menjadi pendiam jugak lahh kan sebab takut terkeluar yang tak sepatutnya dari perut atau bontot HAHA pengotor yaksss ! kepala aku memang berpusing pusing tak berhenti henti . tapi sempat lagi on9 on9 kasi tahu semua orang yang aku katt KL suda . koya kan kan ? HUHU . 
tak lama tuhh sepupu aku call , yang ni yang lain pulak ( atan ) . dia suruh aku bersiap siap sebab nanti dia ambil nak bawak pergi bazar . weeeee ~ seronok sangat sebab dah lame tak makan masakan semenanjung . pusing punya pusing , berhenti lahh kat bazar . mata aku memang takde insurans , semua aku santap . nafsu serakah membeli mulelahh memuncak muncak . tamakk kan ? GHAHA ! biasalahh wanita , memang tu sifat kami tapi bukan semua kott , yang nama NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN ni memang nafsu membeli setinggi gunung ebrest HAHA , tak bolehh control langsung , meleleh air liur kalau bab bab shopin ni , tak kira lahh makanan or pakaian . kes kes macam ni memang berat sebab cepat pape kaum wanita kat dunia ni ngeee :D 

dah lam etak berbuka pukul 7 lebih , rase macam lambat giler babeng , siesly aku duk tengok jam 5 6 kali , dah tak sabar sangat HAHA mengom kan kan . aku bukan ape , lauk lauk and kuih muih tuhhh yang buat aku tak menahan . HAHA rakus ! dalam pukul 11 lebih kott aku pun sampai ke LCCT dengan bantuan kaja and kak lisa . ape ape pun , setinggi tinggi penghargaan kepada atan sebab macam makanan yang dapat aku santap keranya HAHA . setinggi tinggi penghargaan juga kepada piju . thanx kepada kaja , atan and piju . tidak dilupakan kepada kaka comel ( kak lisa ) sebab sudi layan kerenah saya HEHE . thanx kaja and kaka comel sebab hantar saya kat LCCT . sayang lahh pada and okehhh !

sampai sampai je aku cari TEDDY BEAR aku , okehhh now aku dahh jumpe . kesiannyelahh dia sorang sorang , dah la bapak segala lame dia menunngu aku . SUMPAH comel dia , wink wink (~, ^) . aku pun melabuhkan punggung kat sebelah dia . dengan kepala ting tong sebab baru lepas turun dari kereta . aku memang tak suka kenderaan kecuali motor and beskal . yang tu je aku bole tarik nafas lega . yang lain jangan harap . huh [!] memang aku ta banyak cakap kott mule mule , bukan taknak layan dia , cuma aku rasa macam nak muntahhh , tak larat sangat . dahh lame tuhh baru rase okee sikit , tu pun penin penin biawak lagi HUHU .

24/08/11

okehhh , sekali lagi kami menghabiskan masa bersama sama kat LCCT , sangat seronok sebenarnya . siesly aku rasa bahagia time HEE ! macam macam aku bercerita time tuhh , walaupun kami satu U , tak bermakna kitaorang selalu date HAHA . masing masing busy . masing masing ada kerja . masa masa macam ni lahh kitaorang nak berborak borak , mengumpat ngumpat OPSSS tet tipu jehhh , tak sampai tahap mengumpat okehh , mengate je :) aku teman dia buat asgment sambil borak borak , best lahhh sayang . HEHE . last last aku tertidur , teruk kann akuhh ? BHAHA . dia kejut aku untuk sahur . sweet sangat dia . ngee :D aku kunyah roty sambil pejam mata , dasat kan kan ? dah malas nak buka mate dah sebenarnya GHAHA . sayang kan tidur berbanding makan :p . dah pukul berape aku kelam kabut pergi subuh . bukan ape , kejar mase , takut terlepas bas ke kuantan . then lepas dia subuh kitaorang pun gerak naik SKYBUS .

YA ALLAH , hanya tuhan je yang tahu perasaan aku time tuhh , penin + nak muntahh . aku pejam jugak mata , paksa tidur sebabnya aku takut basah je baju TEDDY BEAR akuhh HAHA . paham paham je lah kalau dah penin tu , bila bila masa je bole meletus . last last aku tertidur jugak . sampai sampai KL SENTRAL . terus carik TEKSI . mule mule driver teksi tuhh kate rm25 . bila arip kate takpelahh , terus dia turunkan harga , rm2o . tetap mahal . tapi apakan daya , lambat lambat takut tak sempat bas . naik je lah nak taknak . 
sekali lagi aku senyap je . dengan jalan jem , lagi kau rase nak  muntahh . yang ta bole blah , pakcik tu ingat kitaorang dah kawin , arip pulak macam mengiyakan menda tuhh HAHA kelakar lahh pakcik tuhh , siap cerita masa dia muda muda . dia kata kawen muda bagus . aku macam tak mampu nak balas sebabnya aku macam nak muntah sangat time tuhh . arip suruh pakcik tuhh berhenti sebab macam nak terkeluar sangat . aku munta pun keluar air je kott . arip tepuk tepuk versi slow okehh kat belakang aku . HUHU ta lame sebenarnya na sampai . nasib pakcik tu tak ingat aku pregnant . GILER BABENG lahhh ! BHAHA . lega bila sampai TERMINAL PEKELILING

dalam bas ke ---> kuantan . aku tidur lagi . memang ta bole celik langsung kott aku . dekat dekat gambang aku tersedar . time tuhh , sekali lagi ter-MUNTAH , memang tabole nak tahan tahan . nak terkeluar sangat . yeahh . memang totally aku LEMBIK and tidah bermaya . aku nampak dia turun , aku cuma mampu salam je , aku ta larat sangat nak buat ape ape . bila dah sampai BUSTOP TAMAN TAS . sumpah lega nampak mak tersayang datang jemput . sekali lagi aku kalah , jatuh jugak air mata aku yang mahal ni WHAHAHA . setinggi tinggi penghargaan juga kepada ARIF SULAIMAN sebab sentiasa berada kat sisi saya terutama masa saya tidak sihat , SAYANG awak okehhhh :) memang syok bila dah sampai rumah . tergolek golek tak sedarkan diri terus HAHA .

sampai disini jehh aku larat nak bercelotehh . aku nak rehat sepuas puasnya pulak . nanti aku merepek merepek lagi yapp . DAAA ! :)


NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: