Friday 16 December 2011

♥ isnin yang pack ♥



awal awal muka buruk dah kan sweetie handsome ? saya rindu muka buruk saya , atoto mesti awak pun sama kan ? baik mengaku , kalau tak humban dalam tasik UPM , hee . lama ork saya tak hupdate entry . dah gatal tangan sangat malam nihh nak menaip entry . nampak kan kat situ betapa mengadanya saya , auw  senyum sikek 

memang isnin jadual saya sangat pack , serius tak bohong . tengok muka saya , tak nampak macam pengebang yang tegar kan ? muka suci je kann atas tuhh . tak habis habis fitnah diri sendiri kan (: tahu tak ? memang ahh tak , sebab tak cerita lagi . haha jangan marah , gelek sikek . oke serius ehh , pagi pagi buta saya kena bangun dah mempersiapkan diri sendiri , kasi cantik cantik manis manis sebab pagi tuhh kelas ekonomi okengg . sebab yang utamanya lecturer saya sangat hensengg sampai bole melt hati saya , tak senang duduk dalam kelas sampai tak bole fokus , tu ahh sape suruh henseng sangat <-- okefine bohong je , saya cari publisiti kat sini , nampak tak , haha . woo memang syok belajar eko , entah macam mana saya bole berangan time tuhh , maybe lecturer saya perasan then dia tanya 'paham tak' okefine terkedu saya masa tuhh , sampai telan air liur . wehh sumpah berdebar time tuhh , buat ke dia tanya soklan pasal eko mati ahh saya kan nak jawab , takkan nak cakap 'tak paham sebab dr hensengg sangat' galok kan saya ? kompem kena bahan habis kelas nanti , takmoh ah saya cenggituh .



|
|
V
gatal ork kawan saya nihh ? sampai 4 dia kebas , tak kasi dahh kat orang lain (:


then pergi foocourt , grab je makanan hape pun , nak cepat sebab petang tuhh ladang yang tak jauh langsung lahh kan daripada blok saya tuhh , fuhhh heaven ork ? ladang , kesian ahh kat kaki saya , tak bole dekat lagi ke ? huhu emosi tetiba kann , abaikan . balik tuhh terus siap siap , jalan kaki pergi ladang adalah perkara biasa untuk budak upm , tapi kalau masa nak pergi ladang makeup bagai , bereyeliner , bereyeshadow , berbedak plus foundation lima ploh kilo sebab nak tutup lubang muka memang luar biasa ahh , haha . sampai sampai terus buat kerja , YA ALLAH panas sangat mase tuhh , mulalahh masing-masing bajet putih pakai topi or payung , termasuk ahh saya . cewahhh , nak suruh Muslim Ahmad jersi 24 terpikat lettew kan . terus merajinkan diri even  kaki saya tak berapa nak nice lagi sehingga sekarang , saya tak bole mencangkung sepenuhnya lagi , kesian saya kan :( takpe ahh , saya redho je . sebab saya taknak orang kata saya mengada ngada kan , so baik saya butalekk je . saya jadi pengukur jarak tanaman masa tuhh sebab dorang tak kasi buat kerja berat , betapa sayangnya coursemate saya dekat saya , terharu plusplus okengg . saya dapat nama baru sem nihh , kawan saya yang nama bendi tuhh kasi . sweet ork dia ? setiap sem nama saya ditukar oleh dia . tak bole mention kat sini nama ape , kena pandaipandai ahh cari sendiri .

okehh sumpahh penat amat . malam tuhh pulak kelas ict , best ork jadi macam saya ? kelam kabut sekejap , nak online memang tak sempat ahh kan . kesian lappy saya berkarat dahh sehari tak usik <-- okefine bohong lagi . balik balik terus cari katil . wahh heavennya dapat peluk mermaid and princess saya , orang lain takde . jangan dengki molek okengg . okelahh maaf lambat sikit hupdate . mesti tak kisah pun ork ? takpe ahh saya sedor sape saya *tacink pulak kann . nanti saya hupdate pasal lain pulak yaww . goodnyte all , kdaa !








NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: