Friday 21 October 2011

tahniah sebab sudi buat aku maki hamun kau !


oke nampak tak gambar apa atas tuhh ? semua kenal kan-kan ? sering meniti dibibir manusia yang menggilainya .  YA ALLAH , aku puja-puja kott dia dulu . sebelum tidur celcom , bangun tidur celcom , makan nasik celcom , mandi celcom , berak celcom . boleh katakan celcom sepanjang masa

tapi sekarang
|
|
V

nak pandang pun menyampah rasa . maki hamun tu tak payah cakap lahh , setiap masa sampai tak tahu nak maki apa dahh , semua keluar dari mulut aku <-- [ tipu je , aku tak sekejam itu . huh ! ] . lantak  lahh kan , yang penting tetap berdosa aku sebab marah dia yang tak bernyawa . tapi kesian lerr kat aku and rakan-rakan seperjuangan aku . macam nak mati wehh tunggu kau delivered . serius nak tidur tak lena aku rasa . see dahsat gilerr kau punya aura wehh .



bukan kata mesej je , brodband pun sama naik je lembap macam siput . laju lagi siput aku rasa , haha . sorry to say , aku bukan apa . aku paham line celcom busy ke hape ke , tapi agak-agak lah kan , takkan aku nak call sepanjang masa . aku tak sekaya itu . duit ptptn aku bukan untuk topup je . kalau ada benda penting tak ke susah nak tunggu delivered macam tunggu orang masuk minang . okefine , macam gatal sangat dah aku kan ? bhaha # wehh , adamaya pun bole bercerai berai . so aku hope sangat-sangat lepas nihh lebih lancar dan selamat perjalanan mesej aku . malas tulis panjang-panjang , kang tak pasal mati katak tak sempat tobat aku . haha ! 

okethanx sebab sudi baca ~




NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: