Monday 17 October 2011

aku perlukan masa dan ruang . maafkan segala kesilapan ku . aku hanya mampu berdoa :'(



gambar nihh dah terang lagi bersuluh bukan gambar aku , hehe . so jangan terpedaya oke , huhu . biasanya gambar gambar aku macam takde kena mengena dekat story yang aku buat rite ? lari daripada tajuk pun ada , haha . kali ni sangat berkait rapat ye semua . selalu cerita yang gembira gembira je kan . so kali nihh yang sedih plak hehe . caitt aku dah lupa apa yang aku nak cerita sebenarnya haha !

berbalik kepada tajuk . aku memang memerlukan ruang dan masa . bukan sebab bercinta je , sebab diri aku sendiri . aku perlukan ruang dan masa untuk kenal diri aku yang sebenar . aku dah jauh lari . aku bukan aku yang dulu , kalau orang yang kenal aku sekarang mungkin korang malang . maafkan aku semua . aku tak mintak semua nihh jadi , aku pun taknak diri aku macam nihh . aku tak tahu kenapa aku berubah . orang pertama yang perasan perubahan aku **** . YA ALLAH kenapa aku jadi macam nihh . 

aku bukan seorang yang penyabar lagi sekarang , kalau aku nak aku tak kira apa cara sekalipun aku nak . kadang kadang aku rasa aku sendiri pelik kenapa aku macam tuhh . bila lama lama baru aku sedar and menyesal , memang kerap terjadi . dalam semua perkara lahh . aku cepat emosi ye sekarang , be aware ! i warn u ! YA ALLAH , aku tak tahu sampai bila aku nak jadi macam nihh . bukan aku yang kawal perasaan tapi perasaan yang kawal aku sekarang . sakitnya aku rasa nak tempuh .

dengan segala kepahitan yang aku terpaksa telan , apa yang aku nampak , apa yang aku dengar . sakitnya hati aku . memang susah aku rasa nak terima kenyataan . memang mulut orang kita tak bole tutup tapi kadang kadang apa yang orang kata ada benarnya , mungkin ada sedikit tokok tambah . tapi kita kena dengar jugak semua pihak . YA ALLAH kenapa aku terpaksa telan semua kepahitan ? bukan kemanisan ? aku lemah YA ALLAH . aku selalu mengeluh dengan segala dugaan yang kau berikan . aku tak kuat . aku bukan macam orang lain . aku tak bole nak handle emosi sendiri . i hate to be like this ! hati aku tak tenang nak buat apa apa .

3 BULAN bukan satu jangka masa yang singkat sebenarnya , orang kahwin bole bercerai berai apatah lagi cuma pasangan kekasih yang tidak mempunyai ikatan yang halal . bila bila bole roboh . tapi aku percaya , ALLAH maha mendengar , maha mengampun . dan aku berharap ALLAH dengar dan memakbulkan doa aku . YA ALLAH hanya satu hadiah harijadi yang belum aku terima sampai sekarang --> kemaafan dari dirinya . kau bukakanlah pintu hatinya untuk menerima maaf ku . berilah aku peluang semoga aku bole berusaha mengubah diriku serta memperbaiki apa yang dah terjadi .




  cinta sejati adalah cinta kerana ALLAH . semoga aku menemui cinta sejati itu . 


NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: