Saturday 11 June 2011

pergi KL tanpa plan . benci tapi seronok . BHAHA



SABTU : 04/06/2011
wahh bayangkan ayah aku balik kerja kul 1 p.m then terus decide nak pergi jenjalan KL kul 2.30 . senang betul . masa tuhh aku dahh plan nak keluar dengan arif , nak beli tiket and pi jalan jalan . memang nak MENGAMUK aku rasa and takde mood langsung nak ikut . memang tak BERNAFSU langsung nak ikut gi jenjalan . aku cakap kat mak aku nak keluar kejapp . mak aku cakap pergi lahh , bole delay . so aku pergi lah dengan CARGAS . memang hati tak tenang masa tuhh . aku ajak arif pergi beli tiket jehh , dia pun setuju . aku dah siap beli tuhh aku pegi jenjalan jap kat ecm sambil makan kat BIG APPLE . HAHA dasat kan ? dan lagi tuhh dating dating . aku call mak aku tanya pukul berapa , dia kata lepas maghrib . wink wink , memang seronok lahh . sebab aku bole lagi nak DATING . (: . dekat maghrib lahh aku baru sampai ruma . HEE . aku pong mandi and bersiap siap lahh . terus bergerak ke KL . aku mengantukk amat masa tuhh , so aku tidur jehh dalam kereta . aku lupa nak pesan kat mak and ayah aku supaya kejut bila sampai KL . sebab aku je tahu mana jalan nak gi rumah sepupu aku , tapi tak sepenuhnya , tapi atleast tahu lah jugak . bole terlajak , aku sedar sedar dah depan KLCC . memang gila dan gaban , suka selok aku sorang sorang . sepatutnya tunggu kat INSTITUSI SUKAN NEGARA . sementara tunggu tuhh , kitorang pusing pusing dulu , sempat lah snap beberapa gambar yang agak buruk bagi aku , HAHA . sila cuci mate dulu sementara aku tarik nafas nak sambung lagi , BHAHA 

|
|
|
|
\/



setengah jam kemudian sepupu aku pong sampai . memang sangat seronok lahh . tak sabar nak gi rumah dorang . nak bantal , dan aku sudah dapat bayangkan aku yang bakal bergolek seorang diri atas katil , BHAHAHA ! gempak lahh bila ternampak clubbing yang transparent , maksiat maksiat . pandai sangat akuhh ni menda menda gituhh , best je cuci mata . seperti yang dijangkakan . makanan atas meja sudah tesergam indah menanti kedatangan kami . memang lapor , SUMPAH ! makangg dengang pelahap , HEHE nipu je jangang caye lahh . dahh siap aku pun basuh pinggan . sajeje nak show diri ni rajin . biar kat rumah malas pong , BHAHA . siap siap makan , kitaorang pun lepak lepak sambil tengok TV . bole keluar cerita seram pulak . nasib ada sepupu aku meneman . HUHU . aku bukang penakut tapi dia yang nak teman . HEE ! aku tak tahu kenapa tak bole tidur sampai lah kul 4.30 baru boleh lelap . bangun plak awal , memang rabak mata kuhh . HAHA . aku pun mandi , makan and siap siap mana yang patut . sebab nak gi jalan jalan kat jalan masjid india , zoo negara then terus balik kuantan . HEE . memang nak marah bila sampai masjid india punya jalan , ha aku pun da cakap gaya india , BHAHA ! biasalah , dah lumrah hidup parking memang tak senang langsung , HUHU . tapi best woo , rambang mata lahh aku , semua nak beli , tak tahan nafsu , HAHA . dah siap siap tuhh , sepupu aku bergerak balik and kitorang bergerak ke zoo . sampai kat zoo , adik aku lahh paling excited , aku pulak tak sabar nak balik sebab sudah penat berjalan jalan ke sana ke mari , HUHU . tapi layan lahh jugak sebab dia first time kan , memang letih lah tangan aku duk metik kamera , HAHA . last last jumpa jugak signboarb exit . BHAHA !

|
|
|
|
\/





aku seronok sangat bila dapat tahu dah nak balik , tak sabar nak balik . penat sangat sangat kott berjalan jehh . masa ontheway balik pun aku tidur jugak . memang kaki tidur , bhaha . sedar sedar kat perhentian mana entah. bayangkan , muka aku yang baru bangun memang cun gila babeng lah . rilex saje masuk cafe nak makan . nasib lahh aku jenis muka letak buntut and dok cover cung hahahahah . makan dengan slumber dengan muka baru bangun itu , tak basuh muka sebab bermakeup . huhu . makan tiga orang , semua hambekk lauk ayam , mak ayah aku ada plus sayur siket . pergilahh bayar , makcik tu pun kata . RM20 ye . aku yang tengah mamai baru bangun bole terperanjat . aku tak puas hati , gi lahh tengok list harga . rupa rupanya seketul ayam rm4 . gempak lahh jugak kan , haha ! masa gi beli air aku follow je mak aku . orang tuhh bagi secawan air batu . kira kita pilih sendiri air . aku punyalah jahat + busuk hati , kahkahkah . aku dah bubuh air sampai penuh , aku teguk sampai habis kat situ , then aku topup lagikk , hahahah . dahh siap makan terus lahh blah , aku tak tahan , nak tidur lagi . welkp huhu ! kul 7.05 sampai lahh rumah ku syurga ku . haha . memang cari bantal terus . tapa segan silu aku tidur jehh . hahahhahaha

NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: