Tuesday 15 November 2011

II . II . II


selamat pagi semua . tarikh yang gedabak besar bas tuhh cantik kan ? biasa sangat orang melayu berebut tarikh-tarikh cantik macam nihh . kenduri kahwin la , akad nikah la , tunang la , macam-macam lerr . tapi tarikh nihh betul-betul tragis dalam hidup aku okee :) 2 bulan yang lepas aku pernah cerita kott kat entry sebelum nihh . auw penat nyah kalau nak cerita lagi , habis air liur mak . oke sumpah bohong haha . oke sinopsis sudah la yerr , hee nampak kan aku seorang yang pemalas , admit it :) # masa bulan 9 ada sukan , aku tak warm up masa nak main . and padahnya aku krem then seliuh . padan muka aku :D

aku ingatkan seliuh biasa-biasa sahaja , so aku buatlek je lahh kan , takperlu nak gelabah sangat lahh kawan . tapi masa 9.11.11 aku pergi jumpa doctor pakar . doctor tuhh kata --> emergency case , kena operate secepat mungkin  . masa tuhh comfirm lahh terkejut aku , takkan happy pulak kan . dah la 13.11.11 aku sepatutnya balik bintulu . tapi aku terpaksa lahh jugak meredhokan diri dengan senyuman sampai ke telinga macam gambar kat bawah nihh . ha AMEKAW ! tapi taknampak pun telinga dia , nampak sangat bohong kan ? hewww =,=




aku terpaksa postpone balik bintulu . INSYAALLAH kalau takde aral melintang , aku fly semula ke bintulu 27.11.11 . #doakan saya cepat baik ye kawan-kawan , sayang kawan-kawan semua <-- buat ayat baik-baik je kan sebab nak mintak sesuatu haha . tapi kawan-kawan , janganlah risau melampau sampai takmakan seploh ribu tahun . okefine bohong je , takde orang hidup selama ituhh . kalau ada pun mungkin pakai susuk . caitt merapu dahh . back to the story , doctor kasi aku 2minggu mc , memang gilerr gemuk aku balik upm nanti , so jangan terkejut ye kawan-kawan , sudah pesan awal-awal . 

konklusinya , aku kena rehat dulu sebab baru je operate . jahitan pun tak bukak lagi . takdelahh tragis mana sebenarnya , dia cuma masukkan camera and satu alat ala-ala vacumm gituhh . then dia sedut ligament aku yang rosak tuhh . jahit balik , oke siap pun . tak sakit langsung , takrasa pape , sumpah taktipu . haha pegilah koyakkan ligament korang kalau nak tahu macam mana .





muka mintak kaki kan atas nihh ? maaf taksengaja . haha . #oke , aku dah penat . nak rehat pulak lahh . yang pastinya aku rindu nak masuk kelas . haha tebiat ~ bubye semua . ASSALAMUALAIKUM *


NURJUHAITIE BINTI SUDISMAN

No comments: